Comenzi, livrări, retururi
Cum comand
CăutaÈ›i în magazinul online produsele dorite, selectaÈ›i numărul de bucăți si opÈ›iunile fiecărui produs (culoare, marime etc) È™i adăugaÈ›i în coÈ™ apăsând butonul aferent.
Dupa ce aÈ›i selectat toate produsele dorite, deschideÈ›i coÈ™ul de cumpărături apăsând butonul "Vezi coÈ™ul", verificaÈ›i rezumatul comanzii, selectaÈ›i modalitatea de livrare (curier rapid contra cost sau ridicare gratuită din magazin) È™i apăsaÈ›i butonul "Finalizează comanda".
Loghează-te dacă nu ai facut-o deja sau urmează paÈ™ii completând informaÈ›iile necesare pentru finalizarea comenzii.
După trimiterea comenzii veÈ›i primi un email cu confirmarea faptului că aceasta a fost trimisă pentru procesare. Comanda nu este confirmată până ce nu primiÈ›i si e-mail-ul de confirmare È™i expediere. Acest email va fi trimis de către noi după verificarea disponibilității tuturor produselor È™i verificarea autenticității firmei pe care s-a solicitat facturarea.
​
Cum modific sau anulez total sau parțial o comandă
După ce comanda a fost finalizată È™i trimisă din magazinul online dar încă nu s-a trimis de catre noi email-ul de confirmare È™i expediere al produselor (pentru opÈ›iunea de livrare prin curier), comanda se poate modifica, anula total sau parÈ›ial prin trimiterea unui email cu detaliile necesare pe adresa info@lotusdecorations.ro.
După ce comanda a fost confirmată si expediată de către noi, aceasta nu mai poate fi anulată gratuit, în schimb se pot returna bunurile nedorite cu plata de către client a livrării. Mai jos găsiÈ›i informaÈ›ii despre politica de retur.
​
În cât timp se face livrarea
Din momentul plasării comenzii în magazinul online poate dura maxim 3 zile lucrătoare pănă când produsele solicitate sunt pregătite pentru ridicare de către curierul rapid sau direct de către client, în funcÈ›ie de opÈ›iunea aleasă de catre client. Acest termen nu se aplică în cazul în care nu sunt toate produsele solicitate pe stoc, în cazul în care clientul transmite modificări sau în cazul în care datele oferite pentru facturare È™i livrare nu sunt corecte sau sunt incomplete. În aceste cazuri durata pregătirii comenzii se poate prelungi până când se ajunge la un acord între noi È™i client sau până când se transmit toate informaÈ›iile necesare pentru livrare È™i plată.
În cazul livrării prin curier, după ce clientul este înÈ™tiinÈ›at prin email referitor la expedierea comenzii, în decurs de câteva zile acesta va fi contactat de firma de curierat, la numarul de telefon oferit în momentul plasării comenzii, pentru livrarea coletului la adresa specificată.
Taxa de transport este calculată în funcÈ›ie de greutatea coletului. Pentru cotaÈ›ia exactă È™i în cazul in care se percep kilometri exteriori vă contactăm dacă este nevoie.
​
Cum achit o comadă
Plata unei comenzi se face în numerar, în lei, integral la livrarea produselor de către agentul de curierat sau în locul de unde se face ridicarea direct de catre client.
În cazul livrării prin curier factura fiscală se va afla în colet.
​
Cum pot returna un produs
PuteÈ›i returna orice produs conform OUG 34/2014 în termen de 14 zile de la data livrării coletului.
Pentru a efectua un retur este necesar să ne înÈ™tiinÈ›aÈ›i despre intenÈ›ia dumneavoastră prin email la adresa info@lotusdecorations.ro în maxim 5 zile de la primirea coletului, oferind datele contului bancar unde se va face returnarea contravalorii produselor returnate.
Returul se efectueaza prin curier la adresa È™oseaua BucureÈ™ti-Urziceni nr. 16, Doraly 2, pavilion P6, stand 176, iar costul transportului este suportat de către client. Pentru returnarea contravalorii produselor returnate, acestea trebuiesc trimise înapoi nedeteriorate, nefolosite, fără orice urmă de uzură È™i în ambalajul în care au fost trimise. Dacă această condiÈ›ie este respectată, rambursarea contravalorii produselor returnate se face in maxim 15 zile de la primirea acestora la adresa noastră.
În cazul în care motivul returului este acela al primii de produse deteriorate/ sparte/ neconforme, este necesar să trimiteÈ›i un email pe adresa info@lotusdecorations.ro in maxim 48 ore de la primirea produsului. Mail-ul trebuie să detalieze motivul pentru care unul sau mai multe produse prezintă probleme, să se menÈ›ioneze numărul produselor primite cu probleme È™i să conÈ›ină poze în care să fie vizibile problemele reclamate. În urma trimiterii acestui mail în care anunÈ›aÈ›i returnarea produselor neconforme, puteÈ›i trimite produsele prin curier înapoi către adresa menÈ›ionată mai sus a fi utilizată pentru retururi, respectând termenul celor 14 zile de la data livrării coletului.